Aysglkrtl Bugun kontrolumuz vardı.12+6 yız.Doktor bacak arası boş haftaya yine bakarız ama yüksek ihtimal kız dedi. Forumda görüyorum boş olup sonradan erkek diyenler var. Sağlıklı olsun gerisi önemli değil ama insan merak ediyor. Tahminlerinizi bekliyorum 🥰
tontonhanim Aysglkrtl 12+5 te bizede kız dedi ve 19+5 olduk değişmedi kesinleşti 🤗 kafa şeklone göre bakıyorum ben hep karar veremedim
Aysglkrtl tontonhanim Bana da degismeyecek gibi geldi Detayliyi bekleyecegiz de emin olmak icin İste insan merak ediyor
Sultanyegin Bende öyle hissediyorum açıkçası bı oğlum var insllah kız olur diyodum 🙂 ama tabiki önce sağlık 🙏 tesekkr ederim 🌸