Kvsr98 28 haftalığım göbeğim aşağıya iniyor bazen ve bebek baskı yapıyor bel ağrılarım yoktur ama bazen sancı giriyor kasıklarıma. Erken doğum belirtisi değildir demi ilk hamileliğim 🙄