zehraKr
2.hamileliğim.2sinde de kullandım, hiç çatlağım olmadı.ilkinde frei öl kullandım ,çok memnundum ama sanırım artık gelmiyor bulamadım hiçbir yerde.onun yerine mühendisinoğlu sayfasından elancyl marka aldım ama çok kötü kokuyor,sevemedim.ama şöyle de bir şey var, doktorum bana bu genetik ne kullanırsan kullan annende çatlak varsa sende de olur demişti.ki annemde yok bende de yok gerçekten.o yüzden ben çok pahalı markalardan almadım,iyi ki de almamışım☺️Umarım çatlağınız olmaz🌸