Elvan65 6 Ağustos ta çatlama iğnesi oldum ve 7 Gun var bel agrısı kaşık agrısı karın agrısı oluyor olmazsa yine mi olmam lazım kaç kere olmam gerekiyor ve d vitamını verdı önemli mi
Gizeem45 Elvan65 d vitamini kadınsal hormonlar ve rahim için önemli demisti doktorum ihmal etmemeni tavsiye ederim canım ve evet olumsuz olursa 3 kere denenebiliyor aynı tedavi istenirse aşılama yöntemine gecilir 😊