Minnacksevdack bhrey ilk 3 ay boyama. doktorum bana boyatmamıştı. Sonrasında amonyaksız boyayla boyamıştım 🌸
eylulicten bhrey valla canim ikiye ayrilmis herkes bu konuda o yuzden ben boyamadim beyazlarimla mutlu mesut gidiyoruz 😂 boyamayi gectim kestirme diyorlar kuaforume kadar o yuzden beklemedeyim