Nzfdzg37 Hanımlar hamilelikte karnınızdaki bebeğin cinsiyetini gördünüzmü yada her iki cinsiyetidemi gördünüz ve gerçekleştimi rüyanız ☺️
Bayancorek Nzfdzg37 5 6 kere kız gördüm ; oğlum oluyor. 🌸🙏🏼 Tersi çıkarmış genelde öyle duyuyordum hep. 😊
_ozlmm Nzfdzg37 Oğlum olacağını gördüm ve oğlum oluyor ☺️ Umarım tersine çıkmaz her şeyini aldım hazırladım 😂
Yasee26 Nzfdzg37 ben hep erkek bebek gördüm sarışın mavi gözlü sonra cinsiyet erkek çıktı daha dogurmadim bilmiyorum sarı mi esmer mi ama oğlum olucak😅💙