gamzosgamzos cerenarslan11 benim doktorum Jalal beydi cok ama cok memnundum cok ilgili bir doktordu ben riskli gebeydim once Allahın izniyle sonra Allah razı olsun onun sıkı takibi ile 36+5 i gordum normal dogum ucretini bilmiyorum ben zorunlu sezaryen olmustum o zaman 5.500 tu muayene ucreti 300 tu simdi 400 olmus diye duydum Jalal bey diger doktorlardan 60 lira falan daha pahalıydı
Cisemshn Ben jelal hocaya gidiyorum ve çok memnunum bende bir saglikciyim ve jelal hoca için gidiyorum başarı Hastanesi’ne sezeryan 6500 normali hatırlamıyorum ama daha uygun sezeryana göre
Nurella00 Bende jalal beye gidiyorum sezeryan 8 bin normal doğum 7 bin demişti bize henüz doğum yapmadım yani bu yeni fiyatlarmis