_akalin3 Yarın 38 haftayım serklajlıyım doktor dikişimi alıcak alınca genelde hastalarım o gun doguruyor dedi 3 cm olursa yatış veririm dedi ama benım suan sancım fılan asla yok o serklaj acılınca sancı olur mu veya acıklık bir kere başalrsa olurmu