Cutepet Selam kızlar, 39. Haftada planlı sezeryan olan var mı yoksa herkes 38+ Larda mı oldu. Burda planlı sezeryanları hep 37-38lerde görüyorum ama ben 39a kadar beklemek istiyorum doktorada sorucam bekleyebilir miyiz diye.
Yavruhamsi Cutepet ikinci bebeğimi nasipse alıcam ekim sonu Kasım başı kucağıma inşallah doktorum 39da alırız dedi ama benim durumuma ve bebeğin durumuna bağlı olarak erken olabileceğini de söyledi siz yine de sorum doktorunuza.. bana kalsa bende kasım başına kadar beklemek istiyorum inşallah aksilik olmaz bekleriz
Cutepet Yavruhamsi bende eylül sonu ekim başı 39da olsun istiyorum. İyice gelişsin anne karnında büyüsün diye ama doktor bebek dışarda da büyür normal doğum kanalına girmeden alırız dedi. Bi daha ki kontrolde tam tarihi sorucam 39da direticem bakalım inşallah sağlıkla doğururuz🙏🏼
gamzeozer16 Cutepet 37 hf gün aldım 39+1 doğum yaptım ikinciydi iyikide yapmışım ve beklememişim bebegim kakasını yapmıştı
Ebruka02 Cutepet doktorlar acele etmiyor bebekler acele edebiliyor bir aksilik yaşanmasın diye alıyorlar sanırım ben de planlı sezeryan olacağım ama gününden önce suyumun gelmesini bebeğin doğum kanalına girmesini o stresi yaşamak istemem