h_s_1411 haticenurrr Canım aynen sen bencede onun yarısını iç benim o kadar yüksek olduğu halde daha yeni 75 içmeye başladım
Azra41 haticenurrr bende kullanıyorum 25 mg her ay dahiliye yolu gözüktü banada 24+5 günlüguz bizde hamilelik troidi de olabilirmiş
haticenurrr Meleklerim00 evet yüksek geldi ama o an doktora soramadım cıkınca araştırma sansım oldu, acaba yarısını mı içsem diyorum
Azra41 haticenurrr inan ne desem yalan olur ama hamileliğe göre yüksekti ilaç kuandikca baya düştü ama 😊