Gulak Verilen ilacın düzgün kullanımı ve de söylenen sürelerde tekrar değerlerin kan tahlilinde bakılıp takip edilerek dozunun ayarlanması yapılırsa bebekte bir problem olmaz.Diyetisyenim, eşim hekim gebelikte tsh im yüksek çıktı,bazı gebeliklerde olabiliyor. Ben de kullanıyorum 28.haftadayiz. Hekimin neyi nasıl kullan diyorsa kontrollerini yaptırarak kullanınız. İçiniz rahat olsun.