anneadayicom Kızlar 12+6 haftalık gebeyim. Son 1-1,5 aydır ciddi anlamda midem bulanıyor ve genellikle akşam gece sabah kusuyorum. Prilam Dr kullanıyorum ama ona rağmen devam ediyor. Yaptığınız ve fayda gördüğünüz şeyleri yazabilir misiniz?
Fatma-onal anneadayicom mide bulantın şiddetliyse hiç bir şey fayda etmiyor 34 haftalık hamileyim hala prilam kullanıyorum senin haftanda prilama ek zofer de kullanıyordum doğal yollarla geçiren hiç bir şey olmadı malesef
yanikkozaanne anneadayicom canım ne yaparsan yap bu günleri sabrederek gecireceksin hicbirsey fayda etmezdi banada prilam Dr burda çoğu kişi bağımlılık yaptığını bırakamadıklarini yazmıştı bende son hamileliğimde kullandım evet şahsen bırakmaya çalıştığım gün aşırı kusma yasiyordum doğuma kadar kullandım mecbur
Evremmmerve anneadayicom vala ben prilamdan tut en ağır ilaçları kullandım şu an 20 haftaligm hala ara ara kusuyorum ilk günler kadar olmasada 😢
Ayayya anneadayicom prilam bende anca 3 foza çıkınca etkili oldu. Bir sabah 2+1 şeklinde alıyordum ama sabah mı gece mi hatırlamıyorum maalesef.
anneadayicom Fatma-onal zofer ilacını doktorum da ek olarak kullanabiliriz normalde kemoterapi alanlar kullanıyor dedi. Öyle deyince ben çok kullanmak istemedim o da beni zorlamadı. Sizin bulantılarınız hiç azalmadı mı peki? Hep aynı şiddette mi devam etti?
1Pamuk Fatma-onal ılık süt hafifletiyor biraz deneyin mide yanmasina soğuk süt iyi geliyor biraz ama gecmiyor bende 31 haftalik oldum çok kötü oluyorum 😳😳😳😳
Fatma-onal anneadayicom aynı şiddetle devam etmedi 25. Haftadan sonra kusmalarım azaldı ama yinede devam ediyordu şimdide özellikle akşamları çok kötüyüm arada kustuğum oluyor ama eski günlerdeki gibi değil prilam içmediğim gün eski günlere dönüyorum herkesin bu kadar uzun sürmüyor ama korkma 16 dan sonra hafifler zoferden de korkmana gerek uok günde 2 kere içiyordum ben bir şey olsaydı bana olurdu heralde 😅
elifcltyuksel Prilam Dr ilacini doktor banada verdi yeni kullanacağım sizler sabah mi akşam mı ve günde kaç tablet kullaniyorsunuz☺
anneadayicom elifcltyuksel gece yatmadan 1 saat önce 2 tane içiyorum. Doktor günde 4 tane kullanabilirsin dedi. İhtiyaç duyarsan aç karnına içebilirsin dedi sabah ve öğlen. Geçmiş olsun size de^^
anneadayicom hayallliiim bende ister istemez ön yargı oldu ama kötü bir şey olsa vermezdi mutlaka. Ben kullanmamakta direniyorum. Siz kendi durumunuza göre kullanabilirsiniz. Prilam günde 4 tane izin veriyor. Onun sayısını artırdım farklı ilaç yerine.
anneadayicom 1Pamuk süt içemiyorum çok fazla. Bu süreçte süt tiksindiğim şeylerden birisi oldu. Onun yerine tuzsuz ayran içmeye çalışıyorum. Tavsiye için teşekkür ederim^^
anneadayicom yanikkozaanne bende hiç işe yaramıyormuş gibi geliyor. Ya da yaramış hali bu mu bilmiyorum. Kusma ve mide bulantılarım yoğun. Umarım 4. Aydan sonra azalır:(
anneadayicom Fatma-onal size de geçmiş olsun çok. Allah kurtarsın şimdiden. Umarım doğuma kadar devam etmez benim çünkü çok zorlanıyorum. Zofer şu an için kullanmıyorum onun yerine prilam günde 4 tane içiyorum. Umarım daha iyi oluruz hepimiz. Tavsiyeler için teşekkür ederim^^
1Pamuk anneadayicom bende icemiyorum dramine diye bir ilac var onu aldm o kesiyor biraz 😳 onu da doktora sorup kullanabilirsiniz