HTCMHMTKZK 19 haftalık hamileyim Kızlar saçlarım çok uzun biraz kestirmek istiyorum ama çevremdekiler saç kestirince çocuğun ömrü kısalır kısa olur zararı olur diyorlar kestiren anneler var mı batıl inanç bence aslında ama
ikkrk91 HTCMHMTKZK kestirdim simdi doguma gitmeden öncede kestircemm. Saçlar bebegin ne gibi bir baglantisi olabilir ki.
Shahah HTCMHMTKZK saçı boyamanın zararlı olduğunu duydum ve okudum da saç kestirmek çocuk etkisi saçma buluyorum ve ben kestirmiştim
Denizovski HTCMHMTKZK Batıl inanç canım kırık bakımsız saçla gezmek insanın moralini daha çok bozuyor ben kestirdim😄
Mavisperi HTCMHMTKZK kesinlikle batıl inanç ya Rabbım böyle biseyi uygun görseydin bir şekilde haberinde gönderirdi inanmayın böyle şeylere
Deemetibostnci Ben kestirdim 4 aylık Ken iyi ki kestirmişim Bi topladı güzelleşti 😁 hemde kanamalarım vardı düşük riski bişi olmadı dogum yqpcam yakında
Aylin355 Bunlar kesinlikle batıl inanç ama insana bi kere söylenince aklına kazınıyor işte. Benim annemde bana kestirme dediğinde çok kızdım Ömrünü Allah bilir saçla ne alakası olabilir ama söyledi işte bi kere gidemiyorum şimdi
Musaaybars Ben her iki gebeligimde de kestirmedim ömrü kısalır falan diye değil ama benim doktorum önermedi saç tekrar eski formunu almak için vücudun vitemini çeker bebeğe yazık dedi öyle deyincede hiç dokunmadım
Dmttthemum Valla ben de 34 yaşında kadınım bir kere aklımıza soktular bebeğin ömrü kısalır diye korkudan kestiremiyorum ben de saçlarım Mısır püskülü gibi oldu ama napalım bekleyecek 6 ay daha 😬
Btl-19 Banada çok diyen oldu kaynanam filan ama ben dinlemedim benimde üstelik düşük riskim vardı sıkıntılı gebelik geçirdim şimdi 38.haftamı doldurmama az kaldı ömrü saç filan belirlemez cahilce şeyler Allah’ın verdiği ömrü saç niye belirlesinki.
Eslem_1 Çevrenizde nasıl insanlar var enteresan ne ben ne de çevrem hayatımızda BÖyle saçmalık duymadık 😀 2 kere de kestim saçımı Allah cahillerden muhafaza eylesin..saç ve bebek ömrü ha 😅saçını kestirmeyip de bebeği ölenler peki?
Minigim38 HTCMHMTKZK 3 kez kestirdim saçım ombreydi ve cok yıpranmıstı simdi cok sağlıklı ve parlak oldu
mommytobe_ HTCMHMTKZK amaaann o ne oyle daha dun gittim sacimi bi karis kestirdim resmen kut oldu kim uyduruyo o hurafeleri😬😬 sac boyatma deseler anlarim hurafe sonucta
marnus HTCMHMTKZK hurafeeeeeeee. Ben de korktum kuaföre bile sordum kadın güldü. Kaç tane hamile saçı kesiyorum dedi. 12. haftamda filan kestirmiştim