melegim_ve_ben Merhaba arkadaşlar 2.gebelikte bebek hareketleri daha erken hissedilir derler. Sizler 2. gebeliginizde daha erken hissettiniz mi? Kaçıncı haftada hissettiniz?
Kubruzram melegim_ve_ben bende 7 haftaligim 2. Gebelik bu banada erken hissedersin diyen çok oldu ama bekleyecek bakalım
Nur22Elif Ama hissedemezseniz de 24.haftaya kadar normal kabul ediliyor. Çünkü hissetmeyi etkileyen çok faktör var. Yağ, eşin konumu vs
melegim_ve_ben Cevap veren arkadaşlarım hepinize tek tek teşekkür ederim. Anlasilan ikinci daha erken hissediliyor ben de yaşayıp göreceğim ☺️ Sağlıkla kucağımıza alalım bebislerimizi 🙏🥰 Ayshan9 Kubruzram Nur22Elif @
Ayshan9 Evet 1. Bebegimde 18.haftada. 2.bebegimde 15.haftada hiss ettim. 20.haftadan sonra hiç durmuuyor.