GulcanErsan Merhaba kızlar ben doktora gitin kan almıştılar ve hamile oldumu söylediler ama yüksek deyilmiş kan sonuçum.2hafta gecti yine gitim doktora ve yinr gözükmedi kan aldılar yine??Normal mi acaba yoksa hamile dilmiyim
myangelson GulcanErsan kese genelde 5 haftalıkken falan kadından gözüküyor benim 5haftalikken muayeneye çağırmıştı doktor o zaman gozukmustu
GulcanErsan Masumanneinci Vermediler ki sonuçlarımı sadece arayıp hamilesin dediler bana buğun yine gitim sordum işte nekadar fln diye 4,5haftalık dedi bakmadan önce,baktı görünmüyo dedi tekrar kan aldılar