Bayancorek Soruyorumm Philips avent aldım ama çantaya koymadım. Hastanede kaşık biberon kullanıyorlar çünkü, biberonla vermiyor hemşireler kolay kolay. Boşuna koymadım o yüzden.
Ozge Soruyorumm ben kaşık biberon koymuştum ebebekten babyjem marka almıştım. Hastanede biberonla verdirmiyorlar. 😔
melegim_ve_ben Soruyorumm Ben çantama koymuştum ama kullanmadık.Az emince mama destegini kaşıkla yaptirmislardi. Sonrasında kullandım biberon ama evde .Marka olarak Lansinoh tercih ettim memnun kaldım da.Kizim 10 aylik hala o markanin biberonunu kullaniyorum.
Bebekgeliyoorr Soruyorumm Hastanedeki ebe ve hemşireyle görüştüğümde bana kaşık biberon önerdiler o yüzden e bebekten Materniti marka kaşık biberon aldım. Bu markayı da e bebekte çalışanlar önerdi. Normal biberon kullanmıyorlarmış ama ben önceden avent biberon almıştım ne olur ne olmaz onu da koyacağım.
Senazeynep34 Ben koyacağım. Tomme tippe aldık ama hastanede doğum yapan hastalardan geri dönüşler biberonu geri gelmediği hemşirelerin karıştırdığı yönünde olmuş. O yüzden wee baby aldım hastane çantasına onu koyayım