Bebeğim henüz 1 haftalık. Sütüm gelmediği için hastanede mamayla başladık. Frisolac gold verdiler. Evde de ondan devam ediyorum. Meme+frisolac. Bu nasıl bir mamadır gaz yapar mı? Mama değiştirsem zararı olur mu? Baby goat daha iyi sanki. Önerir misiniz?