Kızlar merhaba 25 haftalık olmak üzereyiz annemlere geldim başka şehire dün akşam bi baş ağrısı yaşadım geçti biraz yürüyünce bugünde sabah kahvaltıdan sonra baktım bi kötü hissediyorum hemen tansiyon için sağlık ocağına gittim 11 7 çıktı bir kaybım var o ara yükselmişti korktum o yüzden gidip ölçtürdüm bi gerildim Allah hepimizin yardımcısı olsun hayırlı zamanda kucaklarımıza sağ salim alalım çocuklarımızı