33 haftalık oldu bugün bebeğim, aşırı heyecanlıyım ama bi yandan da korku sardı içimi şaka maka 49 gün kaldı diyor uygulama, nasipse 1-5 ekim tahmini doğum tarihimiz. Acaba zamanında mı doğar, ya vaktinden erken doğarsa ne yaparım hastane çantasını hazırlamadım, ev temizlenmedi, odası yerleşmedi, erken gelir de hiçbir şey yetişmezse ve tabi allah esirgesin sağlığında bi sorun olursa diye çok korkuyorum ama Allah’a şükür şu an her şey güzel ilerliyor benim açımdan ve bebek açısından🌸 normal doğum istiyorum ama bir yanım ondan da korkuyor, bir yandan ekonomik durum ortada her şey her gün daha da pahalanıyor💩 geceleri sıcaktan uyuyamıyorum sürekli dolanıyorum, ayrıca bebiş de geceleri aşırı hareketli oluyor😂