Vldan12 Merhabaa normalde 11+4 üz ama ultrasonda 11+6 gözüktü cinsiyetide tam olarak emin olmamakla birlikte kız olabileciğini söyledi, erkekse de daha bu hafta yeni yeni oluşacağını söyledi, böyle olup sonradan değişen var mı? ☺️
hayallliiim Vldan12 canım ben 11+6 da net olarak pipi gören gördğm bu postta resimde atmıştı hatta 11+4 de atanda oldu eğer bacak arasını net gösterdiyse belli olurdu ama zaten tam emin değilmiş pozisyon çok uygun olmamış olabilir
hayallliiim Vldan12 pozisyonu çok uygun ve net olmadığı zaman net değil ihtimal diye diyorlar zaten ama cihazı iyi olur çok net görende çok net gösterdi değişmez diye söylüyor
Vldan12 1Ada1 bende ilk günden beri erkek hissediyorum 2 hafta sonra tekrar gideceğim o zaman net öğrenirim galiba ☺️
mom23 Vldan12 sadece tahmin bunlar gerçi benim çok netti pipiyi gösterdi ama 😂😂 nasıl oldu kız oldu anlamadım şimdiden paylaşma kimseyle:)
_A1 https://share.icloud.com/photos/040pBMObViuQgeRUR591DVA1A Benimkinin cinsiyetine bir tahminde bulunurmusunuz