Zehraslancan Hamilelikte siğil oluşumu yaşayan var mı kızlar Ve doktorunuz ne yapılması gerektiğini söyledi.
Gizemozz Zehraslancan bende oldu doktor muayenesinde önemli değil normal doğumu engellemez çok rahatsız ediyorsa doğum da alırız iki dakikada dedi
mor_menekse mor_menekse doktora görün istersen canım. O haftalarda olabilirmiş riskli olup almadığına bakılsın. Burda okumuştum
ipek_dfn22 Gizemozz doktorun nasil böyle bir şey dedi şaşırdım vallahi ya siğil varken normal doğum yaptirmiyorlar benimde günlerdir canım ona sıkkın
Zehraslancan Benim doktorumda kontrol altinda tutalım çoğalacak mı dedi Daha sonra anestesi veririm alırım patolojiye gönderirim hpv virüsü mü degilmi diye dedi eğer oyleyse normal dogum yapamazsin dedi kafam çok karıştı
Zehraslancan Bide rahmin kenarında bacak kısmınada yakın yerde et beni derler sanırım onun gibi bişey var aslında ben onun için gitmiştim alttan muayene edince öyle dedi