Dün eşimle çok kötü kavga ettik karnıma ağrı girdi basım agridi filan bütün gece ağladım ağlayarak uyuyidum sanki karnında bebek titriyo gibiydi sanki benim canımın sıkkın olduğunu biliyo kendiside içeride husursuzdu karnımı biraz ovalayinca biraz konuşunca geçti bu arada 26+3haftalik bebeğim böyle canı sıkıldığında agladiginda bebeği hisseden husursuz olan anneler varmı