enesayazmoom Ben 3 ay boyunca yaşadım o durumu cok zor bi durum ama 16. Haftadan itibaren geçmeye başladı en azından normal seyrine döndü. Bi doktora görünün isterseniz takviye vs gerekirse. Çünkü bu haftalarda artik beslenmene dikkat et demişti doktorum. Bende 20+5 teyim zaman zaman yaşıyorum iştahsızlık ama eskisi kadar dgl