Merhaba anneler :) kızım daha 8 günlük çok şükür emiyo sütümde geliyo ama doktor sütün bebeği doyurmadığını söyledi. Onun için her emzirmeden sonra 60ml mama vermemizi söyledi. Bugün sağlık ocağında topuk kanı aldırdık. Ordaki hemşire mamayı bırakıyosun mama verme dedi. Böyle bi durum yaşayanınız var mı ? İki arada kaldım. Mama vermesem bebeğim ağlayıp duruyo ve uykuya dalamıyo doymadığı için.