yaseminndurmus HavvaNur42onrn düzenli aralıklarla gelirse doğum başlıyor diye biliyorum. Saate bakın 5 dakikada bir olursa ve sürekli artarsa sancınız gidin hastaneye belki düzensiz diye yollamışlardır.
HavvaNur42onrn Adensmom8 o halde eve yolladılar hala bebek kasılıyor ne yapmam lazım acaba kafam çok karışık ilk doğumum normal doğum şuan
HavvaNur42onrn Oelrlrkmemdmd aynn canım Eve yollandım ama o halde ne yapmam lazım bilmiyorum da kafam çok karışık bebek toplanıp.duruyor
Oelrlrkmemdmd HavvaNur42onrn evde çekmen senin için daha rahat olur ama sürekli saati takip et 5 dk da sıklaşırsaaa sancın git mutlaka bide duş al rahatlamaya çalış uzan
HavvaNur42onrn GizemAlkan amin canım çok teşekkür ederim Rabbim hepimizin kucağına sağlıklı versin insAllah