Ben şimdi 36 haftalık oldum arkadaşlar. Ama şöyle bişey var ben hangi gün hamile kaldığından eminim aralığın son haftasıydı gününü bile hatırlıyorum ilk kez o gün korunmasız ilişki yaşadık ve o zaman oldu çocuk. Ama adete göre hesaplandığı için aralığın ilk haftasından itibaren hamile sayılıyorum. Şimdi merak ettiğim şu hani bazıları 41.42. Haftada doğuruyor ya benim de öyle mi olur yoksa 38.39. Haftalarda olma ihtimali var mı? Benim gibi tam gününü bilip de ona rağmen 40 haftası doğmadan doğuran var mı? Bana sanki tam 9 ay olması için Eylül’ün son haftasını beklemem lazım gibi geliyor ama 40 haftam 15 Eylül’de doluyor