eylulmomm haftamız aynı, bende aynı durumdayım. Araştırmalarima göre bebeğin alanı daraldığı için bağırsaklar boşalma işlemine geciyomus. Uzun süreli doluluk beklenmezmis. Rahme ve bebeğe yer açılması açısından yaşıyoruz sanırım.ama yine de ishal de bir doğum belirtisi. Takip etmenizi öneririm sancılar ve kasılmalarla birlikte. Sağ salim kucağımıza alırız inşallah bebisleri 🙏