Nurselisahin Fulyag bizimde 19 bakalım önce kim fırtlatıcak 😂 kızmı erkekmi bizimki kız daha gelmeye de pek niyeti yok😂
Kagan_pasa2 Ooo herkesin çok az Rabbim hayırlı dogumlar nasip etsin darısı başima inşallah benim de 29 :)
Damlamine Adhnsema benim doktorum çatı muayenesi yapmıyor doğum başlayınca yapıyormuş açılma kontrol için
Fulyag Nurselisahin kız geliyor ama henüz ufukta bir hareketlilik yok kanala bile girmedi daha 40 haftayı zorlayacağız herhalde 😄