Smyrclk bizde aynı durumu yaşadık kızımda k vitamini eksikliği olmuş doğumdan sonra vurdukları iğne yeterli gelmediği için kana oluyordu. İğnesini yapınca geçiyor öyle bişey ise merak etmeyin. Doktor randevusu bulamıyorsaniz çocuk acil olan bir hastaneye gittiginiz de ilgilenip yapıyorlar