Kızlar merhaba geçen cumartesi doktorum açlık tokluk baktırırsın dedi bu cuma da kontrolüm var aile hekiminde yaptıracaktım bir gün alarm kurmayı unutmuşum uyuya kalmışım gidemedim saati geçti kan almanın diye daha sonra hiç gözüm kesmedi tek gitmeyi 😏 acaba haftaya versem bir sorun olur mu ki lütfen linçlemeyin sağlık bu nasıl gözün kesmiyor diye 🙏🏽😂