prenseslerblogg Kızlar biraz önce muayene oldum eve geldim biraz kanamam oldu sizce normal mi devam eder mi
RanaOsma prenseslerblogg doktorum alttan muayene sonraki bir iki gün lekelenme yaşayabilirsin bu normal demişti ki bende de oldu eğer aşırı değilse sorun olmaz ama adet gibi çok fazlaysa tekrar bi görünün
AyFatma prenseslerblogg kaç haftalıksınız bende ilk çocuğumda alttan muayene oldum eve geldim az az kanama oldu sonra fazlalaşmaya başladı o akşamında doğum yaptım zaten günümü 1 günde geçirmiştim.
prenseslerblogg AyFatma 40+0 canım tam bende aynıyım hafif belimde ağrı da var sabah nişanım geldi diye gittim zaten 2 cm açıklık var birde
Svcncmrnz prenseslerblogg bnde de geliyor kahverengi leke bazen kanlı ama ara ara geliyor 39+0 im bnde çatı muayenesi oldum ya ondan yada nişan bu bilemiyorum
prenseslerblogg Svcncmrnz kuzum benim önce nişanım gelmişti sonra çatı muayenesi yaptığı için ben biliyorum ama çatı muayenesinden sonra da böyle kahverengi geliyormuş zaten