Manolya_mom Cinsiyet tahmini için ramzi teorisine bakmış mıydınız? Eğer ondan sonra cinsiyet belli olduysa doğru çıktı mı? Çin takvimi, Rus takvimi ve ramzi teorisinde de kız çıkıyor benimki (8+1)
ikikedi-birbebek Manolya_mom Böyle şeylerin doğruluğuna pek inanmıyorum ama etrafındakiler yapıyor yüzük testi , Rus takviminde erkek çıktı çin takviminde şu anki yaşım ocin erkek doguracagim yaş için kız çıkmış cinsiyetini henüz bilmiyorum haftaya öğreneceğim fakat hepsi farklı söylüyor 😂 bunun takvimle falan doğru çıkacağını düşünmüyorum pek ☘️
Manolya_mom Hamideersin Ultrason fotoğraflarında rahmin içindeki bebek sağ taraftaysa erkek sol taraftaysa kız. İnternetten örnek fotoğraflara bakabilirsin
Hamideersin Manolya_mom anladım teşekkürler benim bebiş sol tarafta ultrasonda haftaya randevum var 17+3 olcam nasipse devletteki doktor söyler inşallah
Manolya_mom Hamideersin Soldaysa erkek ihtimali var belli olunca haber edermisin merak ettim. Birde internete çin takvimi yaz ve orda tarihi fln yaz o ne tahmin edicek. Acaba doğru çıkıcak mı
Manolya_mom Hamideersin İnşallah. Yarın haber bekliyorum 🌼 bizde 9 haftalık olduk ilk ultrasonlarda sağ taraftaydı bu sefer solda çıktı bakalım 😅
Hamideersin Manolya_mom bende yarını büyük bı heyecanla bekliyorum 17+3 oluyoruz ama devlet Hastanesi olduğu için söyler mi bilemiyorum
Manolya_mom Aleynaerayy22 Aayy hadi maşallah. Bakalım solda erkek doğru çıkmış teori ama yanıltadabilir beni
Hamideersin Manolya_mom maalesef söylemedi bacaklarını kapatmış dedi doktor ultrason da devlet Hastanesi’nde vermiyolar
Manolya_mom ikikedi-birbebek Yani birilerinde doğru çıkmıyor birilerinde tutuyor. Zaten iki seçenek var yalan olduğu belli de bizde kendimizi avutuyoruz😂😂
Manolya_mom Adiz Ultrason fotoğrafı var mı peki? Ultrasonda kesenin sağında mı solunda mı görünüyordu? Birde 12+ kaçta tam belli oldu. 12 haftalık derken son adet tarihinden itibaren sayılan hafta değil mi? Çok soru sordum😂😂😂🙏