Şubat ayında sezeryanda yaptım yegane hanım vardı çok ilgili iyi bi doktordu çok memnun kaldım şimdi 2. Ye hamileyim ama yegane hanım ayrılmış çok üzgünüm mecbur Bafra devlete gidiyorum birde dürdane hanım var 1 kere ona gittim ama diğer doktorumun enerjisini alamadım