Melike2305 o kadar rahat hissettiren bi doktor ki yani sana şöyle söyliyim ilk başta ağda yaptıramadım göbeğimde kıllanmalar oldu cok utanıyordum ama Hüseyin bey senle konuşuyo ultrasonda bebeğine bakarken ve herşeyi unutuyosun. Evet cok yoğun bi doktor o yıllık izinde iken ben kudret hocaya gitmek zorunda kaldım iki defa o da yoğun ama Hüseyin hoca gibi bakmadı yani belki kendi hastası değilim diyedir. O yoğunluğa rağmen Hüseyin hoca güleryüzünden hiç bişey kaybetmeden sanki tek hastası senmişsin gibi ilgileniyo. 36.haftada kabul eder mi bilmiyorum ama niye etmesin🤔 hastaneye gelirsek diğer hastanelere göre uygun tabi fiyatı cok ahım şahım bi yer değil lüks manasında diyorum.acıkcası kan alan hemşireler falan kötü sanki hep stajyer calıştırıyolar bana öyle geldi. Hastaneyi seçmeme tek sebep doktorum yani o kadar söyliyim inşallah hakkında hayırlısı olur🙏🏻