karamel33 Tubatgn tahmini bir şey ogrensen bile kesin olan bir sonuç olmayacak canm 16 haftalıkken öğrendim doktorum 13 haftalıkken tahmini bile söylemedi
Tubatgn karamel33 üniversite hastanesine gidiyorum normalde cinsiyet için özel polikliniğe gidicem bu doktor 12de bile söylüyormuş kesin konuştu bakalım 🤗
Tubatgn can_1anne aslında kendi doktoruma gitmicem özel kliniğe gidicem bu doktor 12de bile kesin söylüyormuş ben 1 hafta daha bekleyim dedim bakalım 🤗
btldnz12 Snmsnm Tubatgn bir şey sorabilir miyim? Üniversite hastaneleri sadece riskli gebeliklerde mi bakiyor Bursa’ya gideceğim oğlumu kontrole kendime de sıra aldım kan testlerimi yaptırmak için 10 haftalık hamileyim. Bir sıkıntım yok. Sadece kan testi yaparlar mı
can_1anne Tubatgn benim doktoruma da çok iyid dediler hatta 11+5de yüzde 95 kiz dedi 14 üncü hafta da yüzde 99 erkek dedi
Tubatgn can_1anne bende tam 11de muayene oldum doktor cinsiyet ile ilgili hiç konuşmadı, sonra diğer doktoru duydum baya araştırdım bütün Ankara çok memnun adamdan birde burayı deneyim dedim hayırlısı olsun canım