Egemen_ozgur_annesi Reside geçen hafta gittim daha kontrole 1583 gramdı canım benimki de. Normal bence bebeğin 🥰
Dilanhztm Reside bence az canım biraz daha sık sık yemen lazım ve gerçekten meyveler Cook kilo aldırıyor bebişe
Gny18 Reside normal canım maşallah. Benimde ikizlerim biri 1500 diğeri 1450 dedi doktorum. Tabi usg ölçümde yanılma payı da oluyor bunu da unutmamak lazım.
Minianne04 Benimde 30+ da 1660 dı az geldi bana sizce iyimi ya bilmiyorum haftada 200 gr alması gerekiyormuş sadece 60 gr almış
Melekprenses 29+1 de 1500 dü cumartesi günü 31+2 de kontrolüm var bakalım ne diyecek. Bundan sonra hızlı kilo almaya başlıyor zaten bence sağlıklı olması kilolu olmasından daha önemli her bebek bir.olmuyor doğunca da alıyorlar kilo.
Dilanhztm Reside benimki 30 haftaya yeni girdi 1800 dedi en son simdi 30 hafta 4 günlük ne kadar olmuş bilmiyorum şuan