35+2′yiz bizde ☺️ Aynı durum bizde de var çok çok sakin hareketler de bulunuyor önceden delecek gibiydi Maşallah ama bu günlerde çok sakinleşti dediğiniz gibi hıçkırık oluyor bir de yavaş yavaş hareketleri yerleri daraldı herhalde 😅 Cuma kontrolümüz var bakalım 🤭