girl_boy_annesi detaylıya 6 kere girmiş biri olarak yazıyorum.
İlk gün 3 kere odaya gir çık yaptık. Yüzünü göstermeyi geçtim, sırtını döndü organlarını bile göstermemişti. 2 gün sonra dr yine çağırdı belki gösterir diye yine 3 kerede anca gördük küçük hanımı. Her seferinde dr tok gelin, tatlı yeyin, kahve için, dondurma yiyip gelin diyordu. Her odadan çıkışımızda bi kahve 20 dk bekleme içeri giriş ve boynu bükük çıkış. Utangaç kızım benim 🥰
Özel hastane bizimki, eşimi her seferinde aldılar, tam videoyu çalıştırıyor hoop kapatmaca 🤣
Biz bütün kontrollerimizi videoya aldık hep. Çok şükür tek hiç gitmedim eşim hep yanımdaydı.
Şimdi bu ctesi yeniden giricez detaylıya 32.hafta kontrolü için. Hastane politikasıymış, tüm hamişler giriyormuş. Ücret almadan hemde. İnş.sağlıkla güzel haberlerle bir kerede göstercek küçük hanım herşeyini.