Biricikoglumm68 Erva1234 kardeşim ve yeğenlerime kullanmıştık hiç problem olmadı hatta yeğenimin bi tanesine molfix aldık bi ara pişik oldu BİM’in bezine geçince geri düzeldi
Ozge Erva1234 kuzenim kızına kullanıyor o memnun. Ama ablam memnun değildi. Bebekten bebeğe değişir. 🌸
Mavisperi Erva1234 ilk oğlum 10 yaşında onunla büyüdü sorun yasamadik ama yeni dogan olan bezleri çok sert suan eskiden daha iyiydi fiyatı biraz uygun yapıp kaliteyi dusurmusler
Senemturan Erva1234 ilk baslarda slepy kullaniyodum sonra bimin bezine gectim nerdeyse 1 aydir kullaniyorum daha oncede diger cocuklarima kullanmstm ozamanlar snki daha iyidi yumusakti krem kokardi filan simdi sert geldi bana degistirmisler pisik filan yapmadi
Minigim38 Ben hamileyim bimin de bezini tavsiye ettiler gereksiz yere cok pahali markalar alma dediler cevremde cogu kisi memnun kalmıştı
Gizem260 Minigim38 yani şahsi fikrim pişik yapmazsa kullanılabilir ama yeni doğan döneminde biraz daha sleepy tarzı bişey kullansanız daha sonra BİM’e geçseniz daha mantıklı bence çünkü yeni doğan çok hassas oluyo
Adamiranin__annesi Erva1234 ben ilk oğlumda hep ondan kullandım hiç pişik yapmadı ama çocuktan çocuğa degisirmi bilmem çünkü benim oğlum hiç pişik olmadi