Prens_annesi9 Bende Doruk’ta doğumu düşünüyorum doktorum ordaydi gerçi şimdi kendine özel klinik açtı ama doğumları orda yaptırıyor yinede ,31 Ekim 1 Kasım gibi nasipse doğum tarihi kızımın 👸🏻 Allah herkesin cocugunu sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin