Sevgili anneler,
Sezaryene karşı değilim, ben ve evladım için hangisi sağlıklı ve hayırlı olacaksa o olsun diyorum. Ama içten içe sezaryenden korkuyorum. Ameliyat sonrası ağrıdan,sancıdan, kesi yerinin acimasindan. Ameliyat sonrası acı çok oluyor mu, yürümek tuvalete gitmek zorluyor mu, kaç güne normal hayatınıza döndünüz, ameliyat esnasında fenalaştıniz mi, herşey normale döndükten sonra hayatınızda sezaryen yeri veya izi size zorluk verdi mi? Gibi gibi bir çok soru var aklımda. Yardımcı olur musunuz. Son günlerimdeyim sezaryen ihtimalim var da.