Seydasengulen Merhaba heyecanlı anneler hamilelik sürecince ishal ve kabızlık sebebiyle oluşan basur - hemoroid için kesinlikle kantaron yağı kullanılmalı sağlıklı ve çok hızlı iyileşme sürecine şahitlik ediyor. Her wc den çıktığınızda sürmeniz yeterli.
Mucizeminnos Seydasengulen şimdi sizin önerinizle aldım internetten inşallah işe yarar yaa doktoruma da sormaya çekiniyodum genel cerrahiye gönderir diye istemiyorum çünkü göstermek falan kendi ilaç yazcağını bilsem söylicektim bu muayenede iyi oldu gönderiniz aldım hemen deniycem bakalım inşallah faydasını görürüm yaa herhangi bi zararı da yoktur heralde bebeğe yağ sonuçta doğuma kadar geçer inşallah normal doğum istiyorum bide onun da engel olmasını yada sonrasında bana zorluk çıkarmasını da istemiyorum teşekkür ederim🙏🏻🌸
Mucizeminnos Seydasengulen bir de nasıl kullancaz bunu tam olarak pamukla silme şeklinde mi yoksa pamukla bi süre bekletme şeklinde mi onu da söylerseniz sevinirim🌸
Blossom00 Seydasengulen Canım tavsiyen için sağol bunun belirtisi nasıl oluyor nerden anladın benimde şüphem varda
Seydasengulen Mucizeminnos hiç bir sorun yaşamazsınız içiniz rahat olsun doğal bir ürün bebeklerde dahi kullanılıyor çiçek özü ve zeytinyağıyla elde ediliyor. Ben wc den çıktıkça düzenli olarak pamukla sürdüm iki üç gün sürmeden geçiriyor. İkinci kez rahatsız olduğumda pamukla birlikte o bölgede bırakıp sabah çıkardım pamuğu daha hızlı sonuç aldım ikisinide uygulayabilirsiniz.
Mucizeminnos Seydasengulen çok teşekkür ederim sipariş verdim henüz gelmedi gelsin hemen deniycem doğuma kadar kurtulursam iyi olur 🙏🏻🌸
Seydasengulen Sevk123 farketmiyor kantaron yağı bir çok durumdada kullanılıyor bilginiz olsun uçuk açık yara morluk çatlaklar ben herşeyde kullanıyorum inanılmaz etkili bir ürün iyiki tanışmışım diyorum. Bacak çatlaklarınıza sürün sürdüğünüz dakika bile etkisini anlıyorsunuz
Seydasengulen Blossom00 büyük wc çıktığımda canım acıyordu sonrasında baloncuk gibi birşeyle karşılaştım hemen kantaron denedim işe yaradı
Gmz28 Blossom00 ben de sorayim ufak meme seklinde cıkmış sanırım öyle oluyor ama herhangi bir zarari yok suan bana kendiliginden gecer mi acaba
Seydasengulen Gmz28 benimde öyleydi ama ec çıktığımda afedersiniz silerken falan acıyordu o sebeple kullandım tercih sizin tabiiki
Seydasengulen Seydasengulen eklemek istedim el parmağımın kenarı şişti sonra irin topladı. Kantaronu pamuğa batırıp parmağımda bırakıp sargı beziyle sardım bir gün geçirdim ağrısı geçti çıkardım günün yarısında parmağımdaki irin kurumuştu nasıra benzer sertleştirdi irini ve geçti. Bilginiz olsun tırnak batması vs gibi şeylerede iyi geliyor etkisine alışınca bu neymiş ya diyip durucaksınız ben her farklı etkisinde oha oluyorum💁♀️🙋♀️