Deleted_12 canım ben de 14. Haftamdayım. Ben gaz olduğunu düşünmüyorum. Baya baya çıktı🙊 eşofmanlarımı bile giyemiyorum rahatsız ediyor artık beni. Ama dile kolay 4. Ay içerisindeyiz diyorum sonra kendi kendimi motive ediyorum. Ne günler ne haftalar saydık buralara gelebilmek için diye 🙊💕🙏