burcak52 Kızlar merhaba. Bugün çok belirsiz kırmızı renge yakın bir lekelenmem oldu. Yani peçeteyle silince farkettim. 23. Haftamdayım. Bunun için doktora gidilir mi? Belim de birden fena ağrıdı ama normal mi bunlar bilemedim.
050218Ybmety burcak52 kesinlikle gidin benimde geldi ama ben ilk ciddiye almadım ve cogaldi gittikce erken doğum riski böbrek veya enfeksiyondan kaynaklı olabiliyor tedbiri elden bırakmayın
BBuseY Ben doktora gitmenizi tavsiye ederim. Kan geldi diyorsunuz kahverengi leke olsa biraz beklerdiniz ama. 🤗geçmiş olsun canım