baby3_ Merhaba anneler ilk gebeliğimde serklaj olmuştum. İkinci gebelikteyim 11 haftalığım daha doktorum birşey demedi 2 gün sonra ikili tarama için gideceğiz. O zaman soracağım kendisine . Size de sormak istedim İkinci gebeliğinde de serklaj olan var mı ?
TeoMom baby3_ Kuzum ben ilk bebeğimi 21. Haftada kaybettim genelde 2. Hamilelikte serklaj yapılıyor böyle olunca ama doktorum direk atmayalım izleyelim gerekirse yaparız dedi 22. Haftaya geldim şu an için gayet güzel gidiyor her şey ve senin ikiz olduğu için atılmış büyük ihitmal doktorun rahim ağzı uzunluğunu kontrol eder eğer kısalma görürse o zaman yapar direk yapacağını sanmıyorum
baby3_ TeoMom aynen aşkım çok sağol . Şükür kızlarım 1,5 yaşında biraz kafamı kurcalıyor çünkü onda apar topar olmuştu herşey. Bana göre zorunluluk yok ama bakalım