Nis Canım nst girersin sancın yoksa verirler hastahane veriyor aile hekiminde nst olmadıgı icin verilmiyor önce nst sonra rapor sancım varsa vermiyolar sen 37 ye kadar calısmak icinmi alcan
peelinnn Ben 32 de çalışabilir raporu aldım 36 da izni ayrılmayı planlıyorum rapor almam mı gerekli tekrar dilekçe yazmam yeterli mi