Ceydaozmete Arkadaşlar adetim 2 gün gecikti be beta 1453 çıktı sizce keseyi ne zaman görmeye gitmeliyim?
Unlukacar Ceydaozmete benim doktorum Adet gecikmesinden 10 gün sonra gel kese görünür demişti öyle gittik görmüştük canım
baby3_ Ceydaozmete kuşum kese 1500 üstü görünüyor nasipse. İki gün sonra yada ne uygunsa gidebilirsin