Aalleeyynnaa Bir doktorun doğum videosunda görmüştüm kendisi de anlatmıştı, yırtık olmasın diye normal doğumlarda gebelere aldırıyorum demişti. Hatta 130 TL gbi fiyatı var demişti. Bende kendi doktoruma sorucam fikrini hafta sonu ☺️