CananAtaak Yaqutt ben de 36+1 deyim bazen çok hareketli oluyor bazen de hiç hareket etmiyor. Açsanız karnınızı doyurun, yan yatıp dinlenin mutlaka hareket edecektir
Yaqutt CananAtaak elimi karnima koyunca kayma gibi haraketlerini hiss ediyorum ama cok zayif haraket ediyor eskisi kadar aktif degil ..
CananAtaak Yaqutt bizim de bazen halsiz yorgun hissettiğimiz hiçbir şey yapmak istemediğimiz zamanlar oluyor benim bebeğim de bazen hiç hareket etmiyor uyuyormuş biraz rahatsız et karnını gıdıkla bişeyler yap düzelir :)