Tuba2327 Merhaba bayanlar, 15+5 günlük ikizlere hamileyim. Bugün dr ikisininde %90 erkek olduğunu söyledi. Sonradan cinsiyet farklılığı olabilir mi? Başınıza böyle bişey geldi mi🤗
Sehrbnon122 Tuba2327 benim ikizlerin 12 haftada 1 tanesi için kesin kız dedi diğeri göstermedi 14 haftada bi kız Bi erkek dedi 23 haftalık olduk değişmedi hayırlısı bi oğlum bi kızım olucak insallah
twinboymama Tuba2327 ben 12+3 te birini, 13+5 te birini öğrendim. ikisine de erkek dedi doktorum. 34+5 teyim henüz değişen bir şey yok😂
Gny18 Tuba2327 gözünüz aydın çift yumurtaysa detaylı usg yi bekleyin derim bazen yanılma payı oluyor.
06nurrrr Valla benimde 16 haftada kıza benziyor dedi beklemedeyim 18 haftalık olduk ama kesin sonuç verdiyse değişmez. Bence genellikle tahminde bulundukları zaman değişiyor
Tuba2327 Sehrbnon122 Allahım sağlıkla kucağımiza almamızı nasip etsin inşallah 🤗 haftaya tekrar kontrole gidicem bakalım tam emin oluruz o şekilde heralde ☺️
Sehrbnon122 Tuba2327 saglıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah hepimize Rabbim Rabbim gönlüne göre versin
Tuba2327 twinboymama hayırlısı olsun inşallah, sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim ☺️ zaman çabucak geçsin istiyor insan tam emin olmadan hazırlık yapmak istemiyorum ☺️
Kk39 twinboymama maşallah insallah daha da dururlar bende ikizlerdeki erken doğum riskinden tedirginim doktorum 36yi görsek bize yeter dedi bu süreçte son zamanlarda özellikle dikkat ettinizmi ev işi vs yaptinizmj nasıl geçirdiniz son zamanları
Tuba2327 Gny18 teşekkürler, evet çift yumurta ikizi bir tanesi dört gün geriden geliyor biraz şüphede kaldım o yüzden açıkçası çünkü küçük daha falan dedi ☺️
Gny18 Tuba2327 hiç korkma canım geç döllenme olmuştur ilerleyen haftalarda kardeşine yetişir o. Benimde ilk haftalarda 1 hafta geriden geliyordu tek yumurta olmasına rağmen şuan ikiside aynı ilerliyor. Bol bol dinlen beslenmene dikkat et protein meyve sebze ne bulursan ye 😀 sağlıkla doğsunlar inşallah 🤲🏻
Tuba2327 Gny18 inşallah canım teşekkür ederim 🙏 hepimiz sağlıkla kucağımiza alırız inşallah 🙏 4 yaşında bir oğlum var fakat ikiz gebelik çok farklı oluyormuş heyecan hep aynı ama 😅
Gny18 Tuba2327 benimde 4 yaşında kızım var 😍 ikiz gebeliğin ne kadar farklı olduğunu daha ilerleyen haftalarda göreceksin doğuma yaklaştıkca hem sevinç hem korku aynı anda yaşanıyor 🥹 duygular karma karışık. Doğalla yolla mı oldu ikiz?
Tuba2327 Kk39 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ☺️ anlaşılan o ki değişmez büyük ihtimal 🤗